Monday, June 8, 2009

Kami Serasi Bersama........

Assalamualaikum,,
Kenagan bersama geng2 study group...aku,Mus,Shahrul n Kak su,,,we hepi together,,always!!Study week ni la masa yang paling aku best nak ingat,,,Masa study group aku tu aku senang jer terima ilmu yang dieorg sumer terangkan,,,aku sebagai kepala dalam group tu akan make sure setiap orang akn buat part dieorng masing2,,,then present kt sumer bdk2 group sampai kteorng sume faham,,,lagi xfahm lagi lamer die laa that person ker tergkan,,how sweet,,hmm palng best waktu wat past year,,huhu mst ad jer yang xlaeh buat..dah tu mula laa kteorang cari third persn tolng kteorg..huhu mst la,,LECTURER.. only this person can give the correct answers,,huhu first lecturer yang aku p jumper ialah Puan Khusaini Bt Awang,,lecturer aku yang bek n pandai jge hati student2nya,,mula2 on the first daY aku n mus je p jumpe,,then shahrul join,,first kteorg buat dulu that question,, then g tnaya puan either btl or salah,,cara penerangan yang puan tunjuk ajar membuatkan aku bersemangat menempuh hari2 selepas tu,,walaupun subjek puan adalah antara subjek yang last tapi gap subjek ni degan subjek yang lain yang tidak kurg hebatnya terlalu dekat,,1 hari..wah aku rasa xd lansung masa waktu tu,,so that y aku study awal..just 1 hari tu untuk go through,,before taking the paper,,aftr that we proceed dgn subjek yang seterusnya,,,hari2 berlalu terlalu pantas,,,kami tidak merasa jemu sedikit pun meniti hari2 tersebut,,,masing-masing dengan cara sendiri ,,,xfaham baru tanya,,,jadual kami bermula seawal 8 stgah pagi,,dekat pita 3 or 4 ,,,library kesayangan kteorg,,me the first person akn cop tempat untuk group...as a leader ,,,huhu xpercyae jer,,
tapi itu realiti ,,,

No comments:

Post a Comment