Monday, June 8, 2009

Assalamuallaikum,,
08/06/2009

Selawat dan salam buat Nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W.Bersyukur kehadrat Ilahi kerana dengan limpah dan kurnianya dapat lagi aku mencoret diblog ini. Hari ini seawal pagi aku sudah tiba dipejabat.Ini kerana aku sudah berniat dari semalam untuk membersihkan pejabat. disebabkan aku awal aku sempat membersihkan pejabatku, Alhamdulillah aku amat bersyukur kerana Allah kabulkan niatku itu. Hari juga kak kim sudah kembali kembali bersama kami meneruskan perjuangan.Bagiku kami mesti sentiasa bersama walau kemana kami pergi.Bila bersama aku dapat yang kami sangat kuat. kak kim,atau nama sebenarnya Nur Hakimah Bt Ismail,seorang kakak yang banyak mengjarku erti hidup,kami sering berkongsi masalah ,nasihat-menasihati adalah amalan kami.Ya Allah berkatilah kami ya Allah,tunjukilah kami jaln untuk kami menuju kejayaan,berkatilah perjalanan kami ya Allah,permudahkan kami dalam segala hal,jauhkanlah kami dari melapetakaMu Ya Allah.ya Allah dariMu kami datng dan kepadaMu kami kembali,,

No comments:

Post a Comment