Monday, June 8, 2009

10/05/09
it hard s to forgrt
Kak Mah..I luv u so much..

Hari ni last paper aku amik,,hmm paper "Network Protocol Survey". Paper yang paling aku nak score.Paper ni pun gak yang banyak kantoikan senior batch atasku. Tapi aku dengan strategiku sendiri make sure paper ni aku xkantoi.Dalm usaha aku buat preparation, tiba2 aku dapat tahu akak ku kak mah sedang tenat diserang denggi berdrah di salah sebuah hospital di kuala lumpur,,hati aku mula rasa xtenang mengenangkan nasib kakakku ,, jika masa mengizinkan ingin je aku terus ke hospital tu,, tapi niatkan dibantah oleh abangku,, dia suruh aku concentrate on the last paper, dia xnak aku menyesal dikemudian hari..masa tu aku kuatkn semangatku untuk meneruskan perjuanganku,,walaupun ianya amat payah bagiku untuk teruskan,,hanya Allah tahu perasaan aku pada waktu tu. aku hanya mampu berserah kepadaNya,,, abangku juga bjanji akan membawaku ke hospital selps selesai saja exm last tu,,aku kembali bersemangat.pada malm last tu 2 orang classmateku kak kim n kak su stay kat bilik aku mintak tunjuk ajr,, kami sama2 buat last preparation ..berkongsi ilmu,,saling ingat-mengingati antara kami,,walaupun aku umur kami berbeza kami tetap serasi bersama,,, Aku sangat bersyukur kepadaMu ya Allah,,alhamdulillah,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment