Wednesday, June 3, 2009

Assalamualaikum,,
selawat dan salam buat Nabi Junjungan Kita Semua,,
Nabi Allah yang dikasihi..

Perjalanan hidupku belum selesai..coretan tentang hidupku belum berakhir.pengorbanan seorang ibu menjadi pembakar semangat untuk hidupku,,
Ibu kau insan teristimewa buatku..Tanpamu siapalah aku,hilangmu tiada dapat ku cari ganti. kau ibarat lilin yang membakar diri.Selepas peninggaln bapaku,ibuku adalah segalanya,,penderitaan kami sekeluarga hanyalah Allah yang Maha Mengetahui,, Ya allah aku adalah hambamu yang ceteknya ilmu,,Rahmatilah kami sekeluarga,tempatlah kami di antara Orang-oarang yang Engkau redhai,,Ya Allah Kau cucurilah Rahmat Keatas roh bapaku,,tempatkanlah beliau diantara orang-orang yang beriman..Sesungguhnya aku amat rindu padanya,,

dedikasi buatku dan para sahabat dan keluarga tercinta,,

Hati hiba mengenangkan,,
Dosa-dosa yang ku lakukan,,
Oh Tuhan Maha Kuasa,,
Terima taubat hamba berdosa,,

Ku akui kelemah diri,,
Kuinsafi kekurangan ini,,
ku kesali kejahilan ini,,
Terimalah...Terimalah,, Trimalah,,
Taubat ku ini..

telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,,
Kerna hilang dari jalan,,
Menuju redhamu ya Tuhan,,

Dihamparan ini ku meminta,,
moga taubatku diterima,,

aku selalu ungkapkan diriku akan gembira bila aku gembirakan orang lain,,tapi aku salah,, salah membuat andaian,,andaian ini yang selalu membuat hidupku selalu sedih,duka,,,dan menitiskan air mata dek perbuatan rakan sendiri..ya Allah aku tahu aku hanyalah insan biasa yang selalu melakukan kesalahan,kesilapan,,tapi aku tidak lupa akan tanggungjawabku sebagai khalifahMu dimuka bumiMu ini ya Allah,,Tunjukilah aku jalan yang benar..jalan yang Engkau redhai Ya Allah,,hanya kepadamu aku memohon dan meminta,,aku telah cuba untuk jadi seorang yang kuat dan tegas,,tapi aku buaknj sekuat yang aku fikirkan,, aku merasakan aku seorang yang lemah,,Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi hidup yang mencabar ini,,





No comments:

Post a Comment